Wręcz niewielka firma powinna wygospodarować w swoim budżecie środki na artykuły promocyjne. Funkcjonalne gadżety, takie jak kubki, czy długopisy reklamowe są jedną z tańszych i bardziej skutecznych form promocji. Dzieje się tak dlatego, że gadżety reklamowe trafiają wprost do odbiorcy i stają się jego własnością.

Ulotka, czy baner nie noszą w sobie tego osobistego pierwiastka, dlatego – choćby wybierane są znacznie częściej – nie są aż tak efektywne. Będą dobrym nośnikiem informacji na temat promocji, czy oferty, ale nie są spersonalizowane, jak chociażby breloki reklamowe. Poszukując właściwej firmy, która zajmuje się produkcją gadżetów reklamowych warto sprawdzić, jakiej jakości produkty oferuje a także jaki jest czas na przygotowanie oferty. Wielu producentów gadżetów udostępnia klientom aplikacje, w których mogą projektować własne gadżety lub wysyła prototypy do akceptacji zanim rozpocznie produkcję na szeroką skalę. Rozdawanie klientom gadżetów, które się rozlatują lub psują, nie poprawi wizerunku firmy i może przynieść więcej szkody niż pożytku. Gadżety reklamowe to także dobry prezent dla ewentualnych kontrahentów albo pracowników. Za każdym razem, wybierając reklamowe gadżety, trzeba pamiętać, by ich dobór był spójny z ideami, które prezentuje firma. O ile w swoich postanowieniach przedsiębiorstwo chce być proekologiczne, bardzo dobrze, ażeby artykuły promocyjne też wpisywały się w ten nurt. Artykuły promocyjne powinny być elementem długofalowej strategii marketingowej marki i nie mogą powstawać w oderwaniu od polityki firmy.

Więcej informacji: długopisy reklamowe.

Comments are closed.

Post Navigation